خدمات آموزشی دانش بلاگ

خدمات درسی و آموزشی دانش‌آموزی و دانشجویی به همراه تایپ و ویراستاری

آموزش گوسین و رسم ساختار مولکولی در گوس‌ویو

نرم‌افزار گوس‌ویو یکی از بهترین نرم‌افزارهای رسم مولکول سه‌بعدی است که مورد علاقه اساتید و بسیاری از دانشجویان رشته‌های شیمی و مهندسی‌شیمی است. در این برنامه پس از رسم ساختار مولکولی، می‌شود از جهات مختلف از ساختار رسم شده تصاویر با کیفیت تهیه کرد و همینطور یکی از دلایل استفاده از گوس‌ویو بهینه‌سازی مولکول یا ساختار مولکولی رسم شده در نرم‌افزار گوسین است. برنامه گوسین، محاسبات مربوط به ساختار رسم شده را بر عهده دارد، در واقع گوس‌ویو همراه گوسین نصب و استفاده می‌شود. آموزش گوس‌ویو یک مهارت برای دانشجویان شیمی بوده که می‌تواند که طول سال تحصیلی یکی از پژوهش‌ها یا حتی پروژه پایان‌نامه دانشجو باشد.

استفاده از نرم‌افزارگوس‌ویو در پایان نامه و مقاله

چنانچه بخواهید برای پایان‌نامه و مقاله خود که در مورد پلیمر‌ها و ساختارهای مولکولی است تصاویر باکیفیت و در پروژه و تحقیق خود استفاده کنید نرم‌افزارگوس‌ویو تصاویری را به شما خواهد داد که کیفیت بخش تئوری پروژه شما را دوچندان خواهد‌کرد. برای مثال رسم مولکول، پلیمر و یا ساختارها های شیمیایی در گوس‌ویو شامل مزایایی مانند:

  • عکس گرفتن از جهات مختلف ساختار مولکول
  • رنگی کردن مولکول ویا اتم‌ها
  • درج شماره و یا نام بر روی هر یک از اتم‌ها است.

شما می‌توانید این تصاویر با کیفیت را در کتاب، مقاله، پایان نامه و پژوهش‌های شیمی استفاده کنید.

آموزش رسم مولکول در گوس ویو

نرم‌افزارگوس‌ویو را بلد نیستم چه کنم؟

اگر شما این نرم‌افزار در لپ‌تاپ یا سیستم شما نصب نیست و یا کار با GaussView را بلد نیستید می‌توانید رسم ساختار پژوهش خود را به ما بسپارید. خیلی ساده به ما پیام دهید و با راهنمایی پشتیبانی از طریق پیام‌رسان‌ها رسم ساختار را به ما بسپارید و در نهایت کار خود را با تصاویر از جهات مختلف و ساختارمولکولی رسم شده در فایل گوس‌ویو برای شما ارسال خواهد شد.

همچنین کسانی که پروژه گوسین دارند می‌توانند رسم ساختار را به ما بسپارند، خیلی سریع فایل مربوط به گوس‌ویو پروژه را تحویل خواهند گرفت.

آموزش گوس ویو

چگونه نرم‌افزارگوس ویو را آموزش ببینم؟

اگر تمایل به آموزش برنامه گوس‌ویو را دارید یک فایل پاورپوینت در این زمینه طراحی کرده‌ایم که که بسیار ساده و روان و با تصاویر آموزش رسم مولکول در GaussView است. شما می‌توانید از طریق سایت ما این پاورپوینت را به راحتی و با اطمینان تهیه کنید. فهرست مطالب این پاورپوینت شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با ‌فزار گوسین

  • آشنایی با نرم‌افزار گوس ویو

  • معرفی گزینه‌های رسم مولکول نرم‌افزار گوسین

  • آموزش رسم مولکول‌های ساده و مولکول‌های بزرگ

  • آموزش بهینه سازی مولکول در نرم‌افزار گوسین

  • آموزش ذخیره فایل گوس‌ویو

فایل پاورپوینت آموزش رسم ساختار‌مولکولی در گوس‌ویو بارها به فروش رفته و برای کسانی که هیچ نوع آشنایی با این برنامه را ندارند بسیار کارآمد و مفید است.

یکی از بهترین روش‌ها برای رسم ساختارهامولکولی برای تحقیق و مقاله در زمینه شیمی استفاده از نرم‌افزار GaussView است. اگر سفارش رسم ساختارهای مولکولی و پلیمری در گوس‌ویو را دارید کافیست به ما از طریق پیام رسان‌ها با شماره درج شده در قسمت تماس با ما (واتس اپ، تلگرام، سروش و روبیکا) پیام دهید.

لینک مستقیم دریافت فایل پاورپوینت آموزش گوسین و رسم مولکول در گوس ویو

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan